FABERLIC akcijos

Apie „Faberlic“ kompaniją 1997 metais buvo įkurta kosmetikos kompanija „Ruskaja Linija“, kuri 2001 metais buvo pervadinta į „Faberlic“. Praėjus mažiau nuo penkeriems metams po įmonės įkūrimo net 5 milijonai Rusijos moterų tapo ištikimomis „Faberlic“ produkcijos gerbėjomis. 2005 metais „Faberlic“ tapo tarptautine kompanija: šios bendrovės siūloma produkcija buvo siūloma net penkiolikoje pasaulio valstybių. 2006 metais kompanija pradėjo vykdyti socialinį-ekologinį projektą „Faberlic: žali miškai“. Vos per trejus metus kompanija pasodino daugiau nei 100 000 medžių. Kodėl verta rinktis kompanijos „Faberlic“ produktus?
  • Tai – socialiai atsakinga kompanija, kuri rūpinasi ne tik aukščiausios kokybės produktų pasiūla, bet taip pat ir ekologija;
  • „Faberlic“ siūlo unikalios sudėtis jauninamąsias priemones;
  • „Faberlic“ produktų katalogas yra nuolat atnaujinamas: kiekvienais metais sukuriama vis daugiau naujų gaminių;
  • „Faberlic“ produktų kainos yra prieinamos daugeliui žmonių: apie įvairius ypatingus pasiūlymus galima sužinoti specialiame leidinyje.